Klaar voor een hogere omzet? ☝️
Conversie optimalisatie
Werkzaamheden
Wat we optimaliseren
Conversie optimaliseren is veel meer dan enkele elementen verbeteren. We werken aan: Marketingflows om van te dromen.
Gepersonaliseerde boodschappen voor klanten.
Het vereenvoudigen van het aankoop- of beslissingsproces.
Combinatiepakket
Wat we nog doen
De conversie optimaliseren is onderdeel van 'Diamond XXL.
In dit pakket zorgen we ook voor: Een razendsnelle website en hostingpakket.
Hostingadvies op maat
Een optimale beveiliging
En je krijgt korting op al onze diensten!
Prijs
Wat deze dienst kost
Nu je onze uitgebreide aanpak weet, denk je misschien dat deze dienst duur is.
Maar vergis je niet: voor €400 optimaliseren wij jouw SEO, server én website volledig. Daarnaast zorgen we voor een uitmuntend conversieproces. Waar wacht je op?
Jouw website of webshop mag dan wel veel bezoekers ontvangen, vaak is dit niet voldoende. Hoe reageren bezoekers op jouw website? Wanneer en op welke manier worden zij klanten? Dat gaan wij achterhalen. Met als doel? Omzet en winst maximaliseren door klanten aan te zetten tot actie.
Stappenplan om conversie te optimaliseren
Om vast te stellen welke conversieoptimalisaties mogelijk zijn, werken we met een stappenplan. Dit doen we aan de hand van een conversie audit. In een uitgebreide analyse bepalen we welke pijnpunten aangepakt kunnen worden om het conversieratio te doen stijgen.
Met een conversieoptimalisatie optimaliseren we de meest kritische punten in samenspraak met de klant.
Cases van klanten
Wat optimaliseren we nu precies? Om je een idee te geven, stellen we enkele cases van klanten voor waar we een conversieoptimalisatie uitgevoerd hebben.
Case 1: Kleding webshop
Een webshop in ondergoed had veel bezoekers per maand, maar het aantal klanten bleef relatief laag. Het conversiepercentage voor optimalisatie was 0,1%. Op 1000 bezoekers was er dus slechts 1 aankoop.
We analyseerden de webshop en losten enkele pijnpunten op:
- We optimaliseerden de mailings. Bezoekers krijgen gerichte mailings gebaseerd op producten die ze bekijken en interessant vinden.
- Bezoekers krijgen gepersonaliseerde advertenties voor een ongelofelijke boost in de omzet.
- Geïnteresseerde bezoekers die iets in hun winkelkarretje achterlaten, krijgen een reminder met kortingscode.
Bovenstaande punten en nog veel meer pakten we aan. Het resultaat? 20% meer omzet en 60% meer terugkerende aankopen.
Case 2: Apple nieuwswebsite
Met meer dan 30.000 bezoekers per maand, trok deze klant veel Appleliefhebbers aan. Alleen waren er amper affiliate inkomsten op Apple producten. Onze oplossingen:
- Apple producten gekoppeld aan relevante blogberichten zodat bezoekers direct een aankoop kunnen doen.
- Push berichten die uitgestuurd worden op tijdstippen dan Appleliefhebbers het vaakst een aankoop doen.
- Een relevante nieuwsbrief afgestemd op de interesse van de nieuwsbrieflezer.
De resultaten? 20% meer relevante bezoekers, 60% meer geëngageerde fans en 75% meer inkomsten uit affiliate producten.
Case 3: Website marketingbureau
Een marketingbureau met meer dan 100 klanten actief in Nederland en België wilde proactief zijn omzet optimaliseren. Wij pasten volgende oplossingen toe:
- Een geautomatiseerde chatbot die elke bezoekers naar een relevante dienst leidt.
- Een supersnelle managed VPS die de laadtijden van de website ongelofelijk verlaagd.
- Het afstemmen van de User Experience (UX) of gebruiksvriendelijkheid van de website in de Customer Journey van de klant.
De resultaten waren opvallend. 40% meer offerteaanvragen en 15% meer omzet. Missie geslaagd!
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Vraag snel een conversie audit en conversieoptimalisatie aan en merk het verschil. Helemaal inbegrepen in het pakket ‘Diamond XXL’.

Reviews
Dit zeggen klanten over ons


